Kauno miesto taryba pritarė nuo rugpjūčio apmokestinti įvažiavimą į senamiestį: atskleidė, kiek teks sumokėti

Kauno miesto taryba antradienio posėdyje pritarė siūlymui nuo šių metų rugpjūčio 2 eurais apmokestinti įvažiavimą senamiestį.

Kauno miesto taryba antradienio posėdyje pritarė siūlymui nuo šių metų rugpjūčio 2 eurais apmokestinti įvažiavimą senamiestį.<br>Kauno miesto savivaldybės nuotr.
Kauno miesto taryba antradienio posėdyje pritarė siūlymui nuo šių metų rugpjūčio 2 eurais apmokestinti įvažiavimą senamiestį.<br>Kauno miesto savivaldybės nuotr.
Kauno miesto taryba antradienio posėdyje pritarė siūlymui nuo šių metų rugpjūčio 2 eurais apmokestinti įvažiavimą senamiestį.<br>R.Tenio/ „Kas vyksta Kaune“ nuotr.
Kauno miesto taryba antradienio posėdyje pritarė siūlymui nuo šių metų rugpjūčio 2 eurais apmokestinti įvažiavimą senamiestį.<br>R.Tenio/ „Kas vyksta Kaune“ nuotr.
Kauno miesto taryba antradienio posėdyje pritarė siūlymui nuo šių metų rugpjūčio 2 eurais apmokestinti įvažiavimą senamiestį.<br>R.Tenio/ „Kas vyksta Kaune“ nuotr.
Kauno miesto taryba antradienio posėdyje pritarė siūlymui nuo šių metų rugpjūčio 2 eurais apmokestinti įvažiavimą senamiestį.<br>R.Tenio/ „Kas vyksta Kaune“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 14, 2024, 1:08 PM

Kaip nurodo projekto rengėjai, senamiesčio teritorijoje nekilnojamą turtą nuosavybės ar nuomos teise valdantys gyventojai gaus po vieną leidimą patekti į senamiestį. Tuo metu maisto išvežiotojams bei automobilių dalinimosi platformų klientams mokestį teks mokėti kaskart įvažiuojant į mažos taršos zoną arba automobilį palikti greta jos.

„Nekilnojamo turto savininkas, valdantis jį nuosavybės ar nuomos patikėjimo teise, gaus vieną leidimą. Kitą posėdį ateisime su sprendimu projektu dėl parkavimo nuostatų. Bus nustatyti terminuoti leidimai ir gyventojas, neturintis parkavimo vietos, galės įsigyti metinį leidimą ir su tuo leidimu jis galėtų įvažiuoti į sumažintos taršos zoną“, – atsakinėdamas į klausimus miesto tarybos posėdžių salėje sakė projekto pranešėjas, Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius,

„Taip pat siūlome ir neturintiems susiformavusių sklypų juos susiformuoti, įsirengti parkavimo vietas ir tada bus suteikta tiek leidimų, kiek yra parkavimo vietų“, – pridūrė M.Matusevičius.

Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad toks sprendimas, rengėjų manymu, neturės įtakos senamiestyje įsikūrusių maitinimo įstaigų veiklai.

„Manome, kad kavinių ir maitinimo įstaigų tai nepalies, nes bandome išspręsti tranzitą. Jei žmogus atvažiuos į kavinę, kaip mokėjo už parkavimą, taip sumokėjęs už taršos zoną galės valandą parkuotis nemokamai. Tai tranzito klausimas – visi kiti kaip ir mokėjo už parkavimą, taip ir mokės nustatytus 2 eurus, nes nustatyta taršos mokesčio suma yra tokia pat kaip ir parkavimo už valandą“, – sakė M.Matusevičius.

„(Maisto išvežiotojai – ELTA), jei norės įvažiuoti, jiems teks susimokėti 2 eurus. Jei ne, kaip alternatyvą galima pasirinkti automobilių aikštelę aplink zoną. (...) Automobilių dalinimosi paslauga nėra įtraukta į lengvatas. Manome, kad bus pakankamai vietos automobilius palikti ne zonoje, nes šv. Gertrūdos, Birštono, Gimnazijos, Karaliaus Mindaugo, taip pat aikštelė prie Vytauto Didžiojo bažnyčios nėra įtrauktos į zoną, ten automobilį galima palikti ir paeiti kelis šimtus metrų ir nevažiuoti į senamiestį“, – teigė M.Matusevičius.

Numatoma, kad sumažintos taršos zona apims teritoriją aplink Nemuno ir Neries santaką ir baigsis prie Birštono, Gimnazijos, Šv. Gertrūdos gatvių bei Karaliaus Mindaugo prospekto.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.